پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران:

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

قشر‌های مختلف مردم استان مازندران شامل زنان و مردان، دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیت، مسئولان و پیر و جوان  دست‌دردست یکدیگر با تشکیل زنجیره انسانی علاوه بر این که جلوه‌ای از وحدت ملی به نمایش گذاشتند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به همه ثابت شده و این اقتدار را مدیون خون شهدا ، رهبری امامین انقلاب اسلامی و دانشمندان حوزه دفاعی کشورمان هستیم که توانستند ما را به یکی از قدرت‌های موشکی و پهپادی جهان تبدیل کنند.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

آنان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علوی مازندران هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می‌زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

همچنین نهادها و ارگان‌هایی همچون نواحی سپاه ،پاسداران فرمانداری‌‌ها، شهرداری‌ها و... در این حرکت خودجوش مردمی مشارکت داشته‌اند و شهرداری قائمشهر با بکارگیری ناوگان اتوبوسرانی شهری خود کاروانهایی را به سواحل استان مازندران اعزام نمود.

اخبار مرتبط

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha